Spotkania w gronie najbliższych, wspólne kulinarne eksperymenty czy filiżanka
porannej kawy. Codzienne zwykłe czynności przeplatają się w
kuchni z niezwykłymi wydarzeniami. Nie bez przyczyny mówi się, że
jest ona sercem domu. Jeżeli Twoja kuchnia również jest magicznym,
tętniącym życiem miejscem, weź udział w konkursie fotograficznym
organizowanym przez IKEA Kraków. Najlepsze zdjęcia zostaną
opublikowane w prasie i nagrodzone bonami zakupowymi IKEA.
Konkurs
skierowany jest do wszystkich, dla których kuchnia jest wyjątkową
i ważną częścią domu. Oceniana jest nie tylko technika wykonania
fotografii, ale przede wszystkim pomysł i aranżacja nadsyłanych
zdjęć. - W
każdej kuchni, nieważne czy dużej, czy małej, znajdziemy ciepło
i magię. Dlatego uczestnikom nie narzucamy żadnych ograniczeń,
mając nadzieję, że uda im się uchwycić w kadrze to
bijące serce ich domu – tłumaczy
Anna Knapik z IKEA Kraków.
Konkurs „Kuchnia Sercem Domu” rozpoczyna się 17 maja, a kończy 10 czerwca 2012 roku i składa się z 2 odsłon. Tematem przewodnim pierwszej, trwającej od 17 do 27 maja, są „Spotkania kuchenne”. Druga część konkursu, do której zgłoszenia przyjmowane są od 1 do 10 czerwca, nosi tytuł „Kuchenne eksperymenty”.
Prace konkursowe oceni specjalnie powołane jury, któremu przewodniczy Jacek Bednarczyk, znany fotograf krakowskiego oddziału Polskiej Agencji Prasowej. W składzie komisji konkursowej zasiądzie również producentka programów telewizyjnych, prowadząca swój autorski cykl kulinarny – Ewa Wachowicz.
Najlepsze
zdjęcie w każdej odsłonie nagrodzone zostanie bonem o wartości
500 zł na zakupy
w sklepie IKEA. Za drugie i trzecie miejsce
zwycięzcy otrzymają odpowiednio bony o wartości 300
i 200 zł.
Przewidziano również upominki dla autorów 5. kolejnych,
wyróżnionych prac. Nagrodzone zdjęcia zostaną opublikowane w
prasie wraz z nazwiskami ich autorów.
Szczegółowe informacje, formularz zgłoszeniowy i regulamin konkursu dostępne są na stronie www.IKEA.pl/krakow oraz na fanpage’u IKEA Kraków na Facebooku (www.facebook.com/ikea.krakow). Zgłoszenie konkursowe wraz ze zdjęciem należy wysłać na adres: marketing.krakow@IKEA.com lub dostarczyć pocztą do siedziby sklepu IKEA.
Dodatkowych
informacji udzielają:
Anna
Knapik, Kierownik Marketingu IKEA Kraków
tel.
12 293 11 43, e-mail: anna.knapik@ikea.com
Przemysław
Pawluś, Open Media Public Relations
tel.
608 642 583, e-mail: przemek@openmedia.pl