11 czerwca 2013 Instytut Wzornictwa Przemysłowego zaprasza na jednodniowe szkolenie, podczas którego uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób konstruować konkurencyjną ofertę w branży meblarskiej. Poznają metody i techniki badań konsumenckich, dowiedzą się jak w praktyce wykorzystać wiedzę o trendach i potrzebach konsumentów oraz zmianach zachodzących na rynku.
Program szkolenia obejmuje:
Zachowania i wybory konsumenta.
teorie wyboru konsumenckiego
czynniki wpływające na wybory konsumenckie
źródła informacji o konsumencie
Realizacja badań konsumentów.
kluczowe metody i techniki badawcze
ćwiczenia wykorzystania wyników badań w budowaniu oferty
Zarządzanie trendami.
mechanizmy trendów
trendy konsumenckie – zmiany w oczekiwaniach konsumentów
trendy wzornicze w branży meblowej
ćwiczenie – wykorzystanie wiedzy o trendach, rozpoznawanie trendów
serwis Trendwizor jako źródło wiedzy o trendach wzorniczych i kolorystycznych – wykorzystanie narzędzia w pracy
Szkolenie jest skierowane do: menedżerów ds. rozwoju nowego produktu, szefów produktów, koordynatorów zespołów projektowych, kadry zarządzającej średniego i wyższego szczebla, członków zespołów projektowych w dużych, średnich i małych przedsiębiorstwach produkcyjnych i dystrybucyjnych, projektantów freelancerów.
Zapisy do 4 czerwca 2013 r.
W celu uzyskania ceny promocyjnej zapraszamy do kontaktu:
Joanna Wątrucka tel. 22 860 03 68; joanna_watrucka@iwp.com.pl
Marcin Marchwiński tel. 22 860 01 65; marcin_marchwiński@iwp.com.pl
Więcej informacji: http://www.iwp.com.pl/potrzeby_klienta_trendy_szkolenie_branzy_meblowej